Re: Pentium 4

Autor: p0li (p0li_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 29 Feb 2004 - 01:23:28 MET

->
> Musze wybrac jakis model z HT. Mam zagwozdke.
> - Pentium 4 HT 2,8, czy
> - Pentium 4 HT 2,8E (Prescott)
>
> Motyla noga, cena sa prawie takie same...?
> Slyszalem, ze prescoty sie bardziej grzeja...?

jeśli nie masz jeszcze mobo to może chciałbyś złożyć sobie cos na xeonie,
albo dwóch?? wiem kto ma tanio płytę ;) sam od niego kupowałem, niestety -
procki musiałbyś poszukać już sam - ale za to jak odpalasz takiego sprzęta
i task managerze masz 4 okienka z usagem procków to nie tęsknisz za zwykłym
p4 - nie wiem jak zwyklak ale 2 xeoniki 2ghz trylogie indiany jonsa
skręcają do divxa w 4,5 godziny

> PS
> Komputer uzywany bedzie do wirtualnych os'ow

oj - nadawał by się :)

> PS2
> A moze ktos orientuje sie kiedy Intel wprowadzi 64bity dla home userow ? :)
> Ja mam zamiar (zamiar!) korzystac z w/w procka przez 2-3 lat

imho jeszcze za 2 lata raczej nie będzie cię stać żeby kupić sobie _nowe_
itanium 64bity do domu

--
P0zdrawiam
p0li     p0li(at)poczta.onet.pl