Re: Pentium 4

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.BezSpamu.pl)
Data: Sat 28 Feb 2004 - 10:10:54 MET

On Sat, 28 Feb 2004 01:05:43 +0100, azbest wrote:

[...]
> Wiem, ze wchodza 64bity i AMD wchodzi wielkimi krokami, ale nie mam zaufania
> do AMD - preferuje od zawsze chipsety Intela i basta. Wiec prosze - NIE
> PROPONUJCIE AMD.

Ja proponuję AMD ;)

> PS2
> A moze ktos orientuje sie kiedy Intel wprowadzi 64bity dla home userow ? :)
> Ja mam zamiar (zamiar!) korzystac z w/w procka przez 2-3 lat

ZTCW to nigdy :)
Intel oficjalnie nie przewiduje migracji na 64 bity dla komputerów
domowych. Raczej liczy na to, że użytkownicy "przyjdą" do jego 64 bitów.
Tak jak windows NT - przez 10 lat był to system dla wąskiego kręgu
odbiorców, a teraz - proszę - wszyscy go mają, a seria 9x odchodzi w
niebyt ;)

Nie śledziłem ostatnio ścieżki rozwoju Intela, więc mogło się coś
zmienić, ale jakieś 3 miesiące temu nic nie zapowiadało 64 bitów Intela
do domu...

AMD, kolego azbest, AMD... ;>

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak        sprocket_at_sys.BezSpamu.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!