Re: Karta sieciowa USB 2.0

Autor: Lewap (lewap_at_SPAMSTOP.hot.pl)
Data: Mon 19 Jan 2004 - 14:50:42 MET

> więc
> a skad to podejrzenie ?
> karta pracuje w sieciach 10 i 100Mb co jest wyraznie napisane na stronie
> wiec nie moze wykorzystywac usb 1.0 z transferem na poziomie 0.9 Mb.

A czy ktoś się orientuje bo mamy w bloku instalację sieciową na skrętce i
switchach. Czy takie karty sieciowe które wykorzystują USB 2.0 a więc
interfejs który jest w stanie przepuścić aż 480 Mbit/s czyli rozumiem że
taka karta sieciowa USB 2.0 też będzie chodziła na takiej szybkości czyli
480 Mbit/s. Ale czy ta instalacja sieciowa a zwłaszcza swiche nie będą
ograniczały tej szybkości do standardu czyli 100Mbit/s ?
Myślę że jakby dwa kompy bezpośrednio połączyć za pomocą takich
kart sieciowych USB 2.0 to można by było przesyłać dane do 480 Mbit/s
ale jakby to przechodziło już przez sieć opartą na switchach itd. to może
te urządzenia i tak obetną tą prędkość do 100 Mbit/s ? Czy ktoś się
orientuje jak bo będzie wyglądało bo nie mam możliwości w praktyce
tego sprawdzić.