Re: Moj bład

Autor: von_Kowal (von_Kowal_at_nospam.onet.pl)
Data: Mon 19 Jan 2004 - 15:03:11 MET

Użytkownik "Michal Bien" <mbien_at_wywalto.uw.edu.pl> napisał w wiadomości

> Bez komentarza. Czlowieku - lecz sie!
>
> Nie bylo zadnego problemu w zrobieniu cancela postu jesli druga strona
> o to poprosi i zachowuje sie jak normalny czlowiek. Wobec zaprezentowanej
> postawy - zarowno na forum grupy jak i duzo bardziej chamskiej przez priv
> nie pozostaje mi nic innego jak zignorowac taka zalosna osobe.
>
> --
Nie rozumiem co nazywamy tutaj obrazliwym tonem moje prywatnej wypowiedzi.
To ze osobnik ten bez mojej zgody wykozystał moje dane osobowe w swoim
poscie. ktore to mimo PRZYPADKOWEGO upublicznienia są tak samo chronione
ustawowo . Zacytuje tutaj fragmęt naszej rozmowy:

Ja (14:06)
Witam
Ja (14:06)
Proponuje panu usuniecie posta na ktory Pan odpowiedzial podajac moje dane
osobowe
Ja (14:07)
nie otrzymal pan ode mnie zgody na uzywanie moich danych i w ten sposób
łamie pan ustawe o ochronie danych osobowych . Jezeli pan tego nie uczy
skieruje sprawe do abuse_at_uw.edu.pl
Ja(14:08)
Dziekuje to tyle proponuje na przyszlosc nie odpowiadac na posty ktore sa
ewidetnym bledem nie przynosi to chyba nikomu nic poza obledna satysfakcja
prymitywnych osob
von_Kowal (14:08)
Dziekuje to tyle z mojej strony
xxx (14:09)
ROTFL
Prosze sobie darowac takie teksty. Jestem prawnikiem i w odroznieniu od Pana
znam ta ustawe nie tylko0 ze slyszenia!
xxx (14:11)
Teraz oczekuje na slowo "Prosze" - inaczej nie kiwne palecem. Upublicznil
Pan te dane. Proponuje najpierw sprawdzic a potem straszyc i uderzac w
obrazliwy ton!

No coz jak widac z tej wypowiedzi moja podstawa była wyjątkowo chamska . I
oczywiscie mam tutaj doczynienie z "Prawnikiem" ktorego ton wypowiedzi
swiadczy o tym iz blizej mu do lat 14 niz 40. Coż nie jestem zobowiazany
nikogo prosic gdy osoba popelnia ta przestępstwo. Nie umiesciłem klauzuli
która upoważnia tego oto osobnika do posługiowania sie w swoich postach
moimi danymi. Głupi komentarz szczerze mi wisi .... ale reszty nie popuszcze
Coz skierowałem ta sprawe do własciwych osób administartora konta
pocztowego, operatora sieci z ktorej kozysta rzeczony osobnik.

Dziekuje osobom ktore zachowały sie powaznie i dały mi znać o moim błedzie
... bez ich pomocy byc moze szybko bym sie nie zorientował i nie ograniczyl
szkody do minimum .. może dzieki temu nie znalazł sie na grupie kolejny
"Prawnik" z głupim komentarzem

Pozdrawiam ... mam nadzieje iz ta wypowiedz zamyka sprawę