Re: HDD Maxtor 20GB z HP/Compaq = 10GB

Autor: Dentarg (den_at_it64.com)
Data: Mon 19 Jan 2004 - 14:58:38 MET

On Mon, 19 Jan 2004 14:22:45 +0100, "PiotrF" <v_at_z.pl> wrote:

>Witam
>
>Zepsuł się hdd 10GB w kompie Compaqa/HP
>po ponad roku
>przysłali nowego Maxtora 20GB Fireball 3 2F020L
>niestety z biosem przeprogramowanym na 10GB
>Bios i system widzi go jako 10GB
>Napisali że tak robią dla dobra klienta ;) h.. im w dupe
Zgadza się, to dla dobra klienta.
Kiedyś porównywałem serie dysków Compaq, które dostawaliśmy od nich na
wymiane uszkodzonych (10 GB) i zgadzała się z seriami 20GB które
Seagate wycofywał z rynku ze względu na wady nośnika ... jeden
dostaliśmy nieprzeprogramowany (z ponad 40) i nie nadawał się od
użytku, miał firmowo pełno badów ...

Nie wiem jak z Fireball'ami, ale Seagaty były odpadami produkcyjnymi z
serii o większej pojemności, albo collect callami (czy jak oni tam zwą
wycofywanie całych serii ...). Nie wspomnę już o tym, że wszystkie
zainstalowane firmowo dyski Fujitsu zostały oficjalnie przez Fujitsu
wycofane z rynku, a Compaq'a trzeba było prosic ... a wręcz żądać.

pzdr,
Dentarg

--
Moje CV online - http://dentarg.it64.com