Kosci pamieci, obudowa Chieftec'a

Autor: St. (Bezspamu=anotherman_at_o2.pl)
Data: Sat 17 Jan 2004 - 19:32:37 MET

witajcie;

Ktore pamieci waszym zdaniem beda sie lepiej sprawowaly we wspolpracy z
nForce2 w trybie dual Channel ? :

1) 2x 512MB TwinMos PC3200 CL2.5
2) 2x 512MB Kingsone PC3200 CL3

czy moze dolozyc kilkadziesiat PLN i kupic zestaw dual TwinMosa? Czy
procz tego ze sa testowane pod katem pracy w dualu sa jakis inne roznice
pomiedzy nimi a pojedynczo sprzedawanymi kosciami?

Pamieci maja pracowac przy Bartonie puszczonym na FSB200 i plycie epox
8rda+.

A moze zaproponujecie cos innego w cenach wyzej wymienionych produktow.

Czy mozna zakupic obudowe Chiefteca bez zasilacza??? Zalezaloby mi na
tym bardzo, gdyzdobry zasilacz juz posiadam, i nie potrzebny mi drugi.
Jaka jest szansa ze gdzies dostane, albo jakis sprzedawca sprzeda mi
'bude' bez zasilacza?

pozdrawiam

--
St.