Re: Kosci pamieci, obudowa Chieftec'a

Autor: PaPi (papi_at_gd.home.pl)
Data: Sat 17 Jan 2004 - 20:13:35 MET

> Ktore pamieci waszym zdaniem beda sie lepiej sprawowaly we wspolpracy z
> nForce2 w trybie dual Channel ? :
> 1) 2x 512MB TwinMos PC3200 CL2.5

U mnie MSI K7N2Delta nie dzialaly zadne TwinMos w dualu na 400MHz (bledy w
memtest).
W przypadku Abita NF7 bledow nie bylo ale system byl niestabilny. Po
przesiadce na Geile (zwykle Value) wszystko stabilne jak skala.

> Czy mozna zakupic obudowe Chiefteca bez zasilacza??? Zalezaloby mi na
> tym bardzo, gdyzdobry zasilacz juz posiadam, i nie potrzebny mi drugi.
> Jaka jest szansa ze gdzies dostane, albo jakis sprzedawca sprzeda mi
> 'bude' bez zasilacza?

A co w tejze budzie jest takiego niezwyklego procz zasilacza ? Jaki masz
dobry zasilacz ?

Pozdrawiam

PaPi