Re: Zabezpieczenie reszty kompa po awarii zasilacza

Autor: Grzegorz M. (grzegorz.m_at_gmx.net)
Data: Sat 17 Jan 2004 - 19:28:46 MET

Uzytkownik "Lookie" <the_pilot_at_medianet.NOSPAM.pl> napisal w wiadomosci
> Witam!
>
> Googlalem ale nic nie wygooglalem, wiec postanowilem jednak zadac
> pytanie na grupie ;-)
>
> Czy ktos slyszal, ma pomysl albo uzywa jakis patent na zabezpieczenie
> bebechow kompa - glownie twardego dysku, reszte da sie odkupic, a danych
> nie - w przypadku padu zasilacza?
> Na grupie setki osob opisywaly, ze padniety zasilacz w kompie zalatwil
> im reszte podzespolow. Moze sa jakies sposoby na ocealnie przynajmniej
> dysku? Jakis filtr/bezpiecznik w kabelku zasilahacym dysk? Filtr w
> [...]
Chyba w niektórych plytach glównych sa jakies zabezpieczenia. Mam plyte
ASUSa A7V333 i spalily mi sie juz 2 zasilacze, a zaden podzespól sie nie
zepsul poza karta graficzna, która generuje na czarnym tle niebieskie
kropki. Mozliwe takze ze to wina nowego zasilacza, który daje 13V na +12V.

Pozdrawiam
Grzegorz