Re: Kosci pamieci, obudowa Chieftec'a

Autor: Kobi (kobi_7_7_7_at_go2.pl)
Data: Sat 17 Jan 2004 - 23:36:10 MET

Uzytkownik "St." <Bezspamu=anotherman_at_o2.pl> napisal w wiadomosci
> witajcie;
>
> Ktore pamieci waszym zdaniem beda sie lepiej sprawowaly we wspolpracy
> z nForce2 w trybie dual Channel ? :
>
> 1) 2x 512MB TwinMos PC3200 CL2.5
> 2) 2x 512MB Kingsone PC3200 CL3
Moim zdaniem TwinMOS-y. Jedyne co móglbym Ci doradzic - przy zakupie
albo :) podejdz z plyta glówna lub popros o sprawdzenie pracy samych
pamieci na podobnej plycie w dualu - po prostu niech sprzedawca dobierze
pamieci, które beda pracowaly razem - w koncu "Klient nasz pan".

> czy moze dolozyc kilkadziesiat PLN i kupic zestaw dual TwinMosa? Czy
> procz tego ze sa testowane pod katem pracy w dualu sa jakis inne
> roznice pomiedzy nimi a pojedynczo sprzedawanymi kosciami?
Wydaje mi sie, ze nie ma zadnych - kupujesz "pewnosc".

> Czy mozna zakupic obudowe Chiefteca bez zasilacza??? Zalezaloby mi na
> tym bardzo, gdyzdobry zasilacz juz posiadam, i nie potrzebny mi drugi.
> Jaka jest szansa ze gdzies dostane, albo jakis sprzedawca sprzeda mi
> 'bude' bez zasilacza?
Oczywiscie - wystarczy popatrzec na stronke Chieftec'a. Tam jest link do
sklepu internetowego Angela.pl. O ile mi dobrze wiadomo w ofercie sklepu
sa obudowy bez zasilaczy - a jesli nawet nie ma to po prostu w opisie
napisz, ze chcesz sama obudowe bez zasilacza - ewentualnie zadzwon i
potwierdz to. Obsluga nie sprawia zadnych klopotów - takze powinienes
byc zadowolony ;-)

> pozdrawiam
Ja równiez ;-)

Kobi

--
Epox 8RDA3I / Duron 800MHz / TwinMOS 256MB PC-3200 7-3-3-2
Gainward GF3Ti/450 GS 175_at_250 / 400_at_520 / Chieftec HPC-360