Jaką grafikę z VIVO?

Autor: Maciej Wójcik (maciej.wojcik_at_NOSPAMpdaclub.pl)
Data: Sat 17 Jan 2004 - 19:33:50 MET

Witajcie!

Kiedy juz sie napalilem na Radeona 9500, to sie okazalo, ze zaden Radek 9500
nie ma wejscia video, na ktorym mi bardzo zalezy (musze pokopiowac filmy z
VHS na DVD). W takim razie stanalem przed dylematem, jaka inna karte
graficzna DO 550zl z wejsciem TV kupic. Prosze o nie wysylanie odpowiedzi
pt. "doloz jeszcze 50zl i kupisz ...". Mam 550zl i ani grosza wiecej.
Wolalbym nawet, zeby karta byla tansza troche, ale jak sie nie da to trudno.

--
Pozdrawiam,
Maciej Wójcik::WaRsZaWa