Re: ATA100 czy 133?

Autor: mhuzar (marhuz_at_tlen.pl)
Data: Sat 17 Jan 2004 - 10:58:07 MET

Użytkownik "Sopotkkk" <Sopotkkk_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Po pierwsze: Nie ma różnicy między ATA 133 a 100 bo to są teoretyczne
> możliwośći. W Praktyce dysk wyciąga na maksa około 60MB/s więc to jest
chwyt
> marketingowy jak agp x8 w gf mx. Nawet serial ATA nie wyciąga więcej - są
> fizyczne ograniczenia dysków.
> Polecam Seagate 8MB cach'u jest cichy i szybszy niż caviar czy maxtor bo
> seagate ma dostep rzędu 8,5ms a caviar 9,4
> To, że ktoś ci poleca takie szmiry jak caviar czy maxtor to chyba z
> sentymentu, że posiada takie gówno lub z zazdrośći o lepszy dysk.
> Pozdro.
> [...]

Pieprzycie waćpanowie, oj pieprzycie...................
Mam 40gb Maxtora ata-133 - jeżeli ktoś mi jeszcze raz napisze że chodzi jak
odkurzacz to chyba nie wiem co zrobie......chyba bede gryzl..........
Prawie wogóle nie słysze jak pracuje. Mój kumpel dokupił sobie drugi dysk 60
gb Maxtora, a miał wcześniej już Barracude 60 gb - i kumpel dalej słyszy
tylko pracującego Seagate .........
Czas dostępu 8,5 ms jest fikcją......podawaną dla mas ludzkich w celach
marketingowych...... podobnie jak to czy ata-133 jest lepsze od ata-100 -
teoretycznie tak ale nie ma to większego wpływu na transfery bo i tak
ograniczają się tylko do ponad 60 mb/s. max.........
Poza tym, Seagate bardziej zajmuje czas procesora i ma mniejszy transfer
Sprawdzone na HD Tach-u.............
I to że "KTOŚ" będzie mówił że Maxtor i WD to szmiry, nie zmieni tego że
Seagate to firma średniacka, występująca w większości zestawów komputerowych
ponieważ są to jedne z najtańszych dysków na rynku..........
Pozdrowienia
mhuzar