Re: karta USB 2.0, XP i brak komunikacji

Autor: chirs (hiagaranode_at_wp.pl)
Data: Sat 17 Jan 2004 - 11:00:57 MET

Użytkownik "Henry(k)" <henrico8_at_op.pl> napisał w wiadomości
> Witam.
>
> Pomocy dobrzy ludzie i fachowcy... ;-(
>
> Szukałem po googlach ale tylko podobne pytania bez odpowiedzi...
>
> Mam Win XP SP1 postawiony na Abicie BX-6 na chipsecie Intel BX
>
> Dokupiłem kartę USB 2.0 3+1, najpierw Mint, teraz po wymianie Innovision
>
> Obie na VIA.
>
> Problem:
> - karta instaluje się poprawnie, ale nie sa widoczne ŻADNE urządzenia
> podłączane do tych portów (skaner, drukarka, mysz, USB-Link).

CUT
Po pierwsze - rozumiem ze masz karte PCI z portami USB 2.0 , jesli tak :
1) . Wloz karte tak aby , w slocie PCI powyzej i ponizej NIC nie bylo !
Chodzi o to iz IRQ sa przydzeilane tak:
A - AGP ( dlatego nie umieszcza sie kart Pci zaraz pod slotem AGP )

2). Jesli twoj komp. jest mocno rozbudowany - duzo urzadzen - to pamietac
nalezy iz USB podaje napiecie . Sprawdz wykorzystanie zasilania magistrali
USB w "Manadzer urzadzen" ->KOntrolery uniwersalnej magistrali
szeregowej ->"Zasilanie".
3). Po zainstalowaniu karty powinno sie pojawic w Menedzeze : " USB 2.0
ub" - takie urzadzenie musi byc.
4). Pozycz zasilacz od kolegi - Chieftec 360 watt , lub powyciagaj
niepotrzebne karty pci , odepnij zbedne napedy.
5). Wsadz karte do komputera kolegi - sprawdz czy dziala w innym systemie ?