Re: ATA100 czy 133?

Autor: ..:::Plombos:::.. (cemrzbyegf_at_cbpmgn.barg.cy)
Data: Sat 17 Jan 2004 - 21:31:53 MET

Tajemniczy szpieg *mhuzar* spod adresu: <marhuz_at_tlen.pl> w
wiadomosci news:bub104$rqt$1_at_atlantis.news.tpi.pl
donosi:

po pierwsze: tnij posty!

> Pieprzycie waćpanowie, oj pieprzycie...................
> Mam 40gb Maxtora ata-133 - jeżeli ktoś mi jeszcze raz napisze że
> chodzi jak odkurzacz to chyba nie wiem co zrobie [...]

Sami pieprzycie. ja tez mam tego maxtora i nie slychac go w seek'u ale
slychac wysoki ton obracajacych sie talerzy a na to nie masz wplywu.
Chyba ze u ciebie wszyskie coolery wyja jak opetane to moze go nie
slyszysz, albo moze nawet nie wiesz ze to dysk . <lol>

>......chyba bede gryzl..........

Wiec obgryz sobie palce bo ja Maxtora nie polecam wlasnie ze wzgledu na
glosna prace.

> [...]ata-133 jest lepsze od ata-100 - teoretycznie tak ale nie ma to
większego wpływu na
>transfery bo i tak ograniczają się tylko do ponad 60 mb/s. max.........

Nie transfery tylko predkosc odczytu/zapisu a to jest roznica.
Transfer z bufora wynosi mniej wiecej 90% przepustowosci kontrolera
czyli dla ATA100 okolo 90MB/s.
Podobno warto inwestowac w wiekszy bufor, dlaczego?

> I to że "KTOŚ" będzie mówił że Maxtor i WD to szmiry, nie zmieni tego
> że Seagate to firma średniacka, występująca w większości zestawów
> komputerowych ponieważ są to jedne z najtańszych dysków na
> rynku..........

hahahaha, no dobre dobre

Caviar 80GB 8MBcache -310 zl
Barracuda 80GB 2Mb cache -300zl
Maxtor 80GB 2MB cache -320 zl
Samsung 80GB -285 zl

roznice naprawde KOLOSALNE ;-))))) zwlaszcza jesli wziac pod uwage
ewentualna doplate do dluzszej gwarancji (ktora w WD jest akurat w
cenie).

Ja mimo ze mam Maxtora teraz mysle o Barracudzie bo chce CISZY

--
 *Plombos*