Re: ATA100 czy 133?

Autor: Wojtas (wojtas_at_NOSPAMrubikon.pl)
Data: Sat 17 Jan 2004 - 15:54:46 MET

Dnia 2004-01-17 10:58, Użytkownik mhuzar napisał:

> Pieprzycie waćpanowie, oj pieprzycie...................
> Mam 40gb Maxtora ata-133 - jeżeli ktoś mi jeszcze raz napisze że chodzi jak
> odkurzacz to chyba nie wiem co zrobie......chyba bede gryzl..........

Potwierdzam - mam 80 Maxtora D9 8MB i jest bardzo cichy, prawie nie
słyszalny.

> Poza tym, Seagate bardziej zajmuje czas procesora i ma mniejszy transfer
> Sprawdzone na HD Tach-u.............

U mnie Maxtor wyciąga ok 57 MB/s przy założeniu że jest w miarę nie
załadowany danymi. W podobnych warunkach S. Barracuda, którego także mam
wyciąga max 48 MB/s.

> I to że "KTOŚ" będzie mówił że Maxtor i WD to szmiry, nie zmieni tego że
> Seagate to firma średniacka, występująca w większości zestawów komputerowych
> ponieważ są to jedne z najtańszych dysków na rynku..........

Dokładnie, po drugie wypadało by porównać ceny - to własnie Seagate
zbliża się cenowo do szajsu zwanego Samsung - czyli dość tanie bardzo
masowe dyski.

--
Pozdr.
wojtas(at)rubikon.pl