Re: ATA100 czy 133?

Autor: Sopotkkk (Sopotkkk_at_wp.pl)
Data: Sat 17 Jan 2004 - 01:20:13 MET

Po pierwsze: Nie ma różnicy między ATA 133 a 100 bo to są teoretyczne
możliwośći. W Praktyce dysk wyciąga na maksa około 60MB/s więc to jest chwyt
marketingowy jak agp x8 w gf mx. Nawet serial ATA nie wyciąga więcej - są to
fizyczne ograniczenia dysków.
Polecam Seagate 8MB cach'u jest cichy i szybszy niż caviar czy maxtor bo
seagate ma dostep rzędu 8,5ms a caviar 9,4
To, że ktoś ci poleca takie szmiry jak caviar czy maxtor to chyba z
sentymentu, że posiada takie gówno lub z zazdrośći o lepszy dysk.
Pozdro.
P.S Śledź na bierząco dobry sprzęt na necie a nie słuchaj wypowiedzi ludzi,
których na niego nie stać ;)
Użytkownik "Maciej Wójcik" <maciej.wojcik_at_NOSPAMpdaclub.pl> napisał w
wiadomości news:40083cf0_at_news.home.net.pl...