karta USB 2.0, XP i brak komunikacji

Autor: Henry\(k\) (henrico8_at_op.pl)
Data: Sat 17 Jan 2004 - 01:44:02 MET

Witam.

Pomocy dobrzy ludzie i fachowcy... ;-(

Szukałem po googlach ale tylko podobne pytania bez odpowiedzi...

Mam Win XP SP1 postawiony na Abicie BX-6 na chipsecie Intel BX

Dokupiłem kartę USB 2.0 3+1, najpierw Mint, teraz po wymianie Innovision

Obie na VIA.

Problem:
- karta instaluje się poprawnie, ale nie sa widoczne ŻADNE urządzenia
podłączane do tych portów (skaner, drukarka, mysz, USB-Link).
USB-1.1 na płycie działa.
Żadnych błędów w panelu sterowania.

Najpierw na sterach z XP'ka, potem dałem stery z CD, potem najnowsze ze
strony VIA (VIAUSB2 v2.58-L-M).

Pomocy !! co jest grane? o czym nie wiem? to już druga karta z takimi
objawami. Nie stać mnie na praktycznie nowy komp a potrzebuję dodatkowe USB.

Może ktoś pomoże? ;-(

Pozdrawiam.

--
Henry(k)