Drukarka - Epson Stylus Color 480 - problem

Autor: siwybob (siwybob_at_poczta.fm)
Data: Sat 17 Jan 2004 - 10:47:31 MET

Witam Grupowiczow,
Mam problem z drukarka Epson Stylus Color 480 LPT i proba jej zainstalowania
w Windows XP. Mam najnowsze sterowniki dostepne na stronie Epson Polska
/bodajze z numerem 5.2; sa zgodne z XP/ Po instalacji i probie komunikacji
generowany jest monit o bledach w polaczeniu, co zasugerowalo mi ze moze byc
problem z kablem transmisyjnym. Niestety po probie z dwoma innymi
przewodami/ 1,5 i 3 metry/ pojawia sie ten sam blad :(
Czy spotkal sie ktos z podobnymi problemami z tym modelem??

ps. do kompa wczesniej przylaczony byl Lexmark, dzialal bez problemu -
usunieto wszystkie sterowniki.
W BIOS sprawdzilem port na wyszystkich mozliwych ustawieniach /EPP, ECP itp/
Drukarka jest sprawna bo dziala na innym kompie, ale nie wiem czy byl tam
Win XP.
Po podlaczeniu zasilania drukarka uruchamia sie i wydaje sie byc gotowa do
pracy
TXH

pozdrowienia siwybob

Friends PL - http://www.friends.stopklatka.pl/