Re: karta USB 2.0, XP i brak komunikacji

Autor: Henry\(k\) (henrico8_at_op.pl)
Data: Sat 17 Jan 2004 - 11:27:47 MET

Użytkownik "chirs" <hiagaranode_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
Innovision

> CUT
> Po pierwsze - rozumiem ze masz karte PCI z portami USB 2.0 , jesli tak :
> 1) . Wloz karte tak aby , w slocie PCI powyzej i ponizej NIC nie bylo !

Mam grafike AGP, potem w
1 PCI - nic
2 PCI - SBLive
3 PCI - kontroler USB 2.0
4 PCI - 3Com 3C905
5 PCI - nic

nie przeszkadza to windzie przydzielić to samo IRQ dla R9000 i kontrolerowi
(IRQ10)
Próbowałem wsadzić tą karte w slot 1 i to samo.
Zaraz pokombinuję jeszcze inaczej...

w urządzeniach mam:
- USB 2.0 Root Hub
- 2x uniwersalny kontroler pomocniczy hosta USB VIA rev 5 lub nowszy
- 2x Główny koncentrator USB
- rozszerzony kontroler hosta do USB VIA

Zasilacz jest oki (nowy Modecom 300W GTX), żaden prąd nie ciągna aktualnie
USB2.0 bo nie pracują.

U kumpla nie chciało działać wcale (nie instalowało się wogóle), ale ma
jakiegoś ECS'a który już ma 6 portów USB2.0.

--
Henry(k)
Uwaga. Zabezpieczenie antyspamowe.