Re: Win XP Home i USB 2.0

Autor: Włodek (surma_at_panda.bg.univ.gda.pl)
Data: Sat 17 Jan 2004 - 01:45:27 MET

> http://developer.intel.com/design/motherbd/sv/sv_drive.htm
> http://mojepc.pl/download/index.php?d=drivers/Chipsets/Intel/i8xx/USB2.0

A właśnie, że są na płytce Asusa i są to właściwe sterowniki a nie te, które
ty proponujesz.
Kontroler USB 2.0 na tej płycie to VIA VT6202.
Sprawdź sobie w manualu albo tu:
http://www.asus.com.tw/support/download/item.aspx?ModelName=P4XP-X&Type=Latest

Dlaczego chcesz aby ktoś instalował do niego sterowniki Intela ???
Przeczytaj mój post wyżej z linkiem do sterowników USB dla tej płyty i opis
instalacji USB dla WindowsaXP z SP1.
Przynajmniej to mogłeś chyba zrobić.

Ludzie zastanówcie się trochę zanim dacie komuś odpowiedź bo zamiast pomóc
to robicie dokładnie odwrotnie.
Jak czegoś nie wiesz to nie pisz głupot, a jak nie jesteś pewien to najpierw
sprawdź!
Ręce i nogi opadają..................