Re: karta USB 2.0, XP i brak komunikacji

Autor: userekMalutki (rychu_at_NSP.pierdole.to)
Data: Sat 17 Jan 2004 - 21:15:02 MET

Użytkownik "Henry(k)" <henrico8_at_op.pl> napisał w wiadomości
> : Witam.
> :
> : Pomocy dobrzy ludzie i fachowcy... ;-(
> :
> : Szukałem po googlach ale tylko podobne pytania bez odpowiedzi...
> :
> : Mam Win XP SP1 postawiony na Abicie BX-6 na chipsecie Intel BX
> :
> : Dokupiłem kartę USB 2.0 3+1, najpierw Mint, teraz po wymianie
> Innovision :
> : Obie na VIA.
> :
> : Problem:
> [...]

Przechodziłem ten ból :( Miałem kartę na VIA potem ALI.
Obie do doopy - przynajmniej u mnie. Zainstalowałem na NEC'u
i kłopoty (wszystkie) znikneły bezpowrotnie.
Poradę aby wymienić na NEC znalazłem na zachodnich grupach
dyskusyjnych. Każdy problem zgłaszany w kontekscie USB2 był
kończony stwierdzeniem - wsadziłem NEC'a i all is OK.
Przy okazji : przeczytałem takie zdanie , w wolnym tłumaczeniu
- " w Chinach w każdej większej wiosce produkują kontrolery
USB2. Najlepiej im wychodzą te na NEC'ach".