Re: Kupiłem grafę na allegro...

Autor: Yac (yac_at_NOSPAM.icpnet.pl)
Data: Sat 17 Jan 2004 - 01:36:54 MET

> koles (firma) widac niezle doswiadzczeni na Allegro i na pewno wiedzą
> co moze ich spotakac za taki wałek. moze po jakims czasie syt. sie
> wyjasni. Proponuję na poczatku wypelnic formularz "bezpłatnego
> ubezpiecznenia kupujących"
> zdaje sie ze do 300 zł kasę oddaje allegro, ale trochę to trwa
Zawiesili im konto już . Co do procedury ubezpieczenia, nie wiem czy w ogóle
warto się tym zajmować. No, chyba, że po sesji. Z tym ubezpieczeniem też nie
jest tak łatwo, bo wcześniej i tak trzeba zgłosić sprawę na policję.
Dlatego teraz chciałem ponowić pytanie : Myślicie , że da się tą kartę
naprawić , czy nie?

--
Yac
http://www.poznan4u.com.pl/pyrypy/pyrypy.php?state=showuser&userid=38604