Re: Już nie wiem o co chodzi (AMD + pł. gł.)

Autor: ArD (ard_nospam__at_piwko.pl)
Data: Fri 16 Jan 2004 - 20:45:10 MET

        Sprawdz, czy zakładając coolera nie porysowałeś scieżek na płycie. Ja
tak 2 razy załatwiłem swojego starego ecs-a. Po drugim razie nie chciało
mi się już lutować i w końcu poszedł do kosza.

        Gniazda procesorów są nisko osadzone i nie mają przy zaczepach osłonek,
takich plastykowych pasków, jak normalne płyty.

Czas ucieka. Wieczność czeka! Wesołej Apokalipsy!