Duron Applebred i odblokowanie cache'u

Autor: Maciej Wójcik (maciej.wojcik_at_NOSPAMpdaclub.pl)
Data: Fri 16 Jan 2004 - 20:41:05 MET

Witajcie!

Wiem, ze tamat byl kilkukrotnie walkowany, szukalem w archiwum, ale nie
znalazlem odpowiedzi na nurtujace mnie pytanie.
Mam Durona 1400 (chodzi na 2100MHz :-)) i chcialbym odblokowac w nim reszte
pamieci cache. Czytalem, ze jest pewna szansa, ze ta pamiec bedzie wadliwa i
nie bedzsie dzialala jak powinna. Stad moje pytanie - jak po operacji
polakierowania lakierem przewodzacym prad, lub grafitem - jesli pamiec okaze
sie wadliwa - przywrocic procesor do stanu oryginalnego? Tzn. jak pozbyc sie
tego lakieru lub grafitu?
Z gory dziekuje za pomoc.

--
Pozdrawiam,