ATA100 czy 133?

Autor: Maciej Wójcik (maciej.wojcik_at_NOSPAMpdaclub.pl)
Data: Fri 16 Jan 2004 - 20:35:31 MET

Witajcie!

Przymierzam sie do duzego dysku (120GB) i znalazlem w ofercie sklepow
internetowych 2 modele, ktore by mnie bardziej interesowaly. Mam na mysli
Seagate Barracude VII i Maxtora. Oba maja 8MB cache i sa w zblizonej cenie,
jednak roznia sie interfejsem - Seagate ma ATA/100, a Maxtor - 133. I tutaj
mam pytanie do Grupowiczow, aby wypowiedzieli sie, jak duze znaczenie ma dla
mnie ta szybkosc interfejsu. Tzn. czy jest ona na tyle duza, ze z cichej
Barracudy rezygnowac na rzecz Matroxa.

Prawde powiedziawszy, zawsze mialem dyski Seagate i te firme darze
najwiekszym zaufaniem, ale moze doswiadczenia Grupowiczow sa inne. W takim
razie prosze o komentarz.

--
Pozdrawiam,
Maciej Wójcik::WaRsZaWa