Re: pł. główna Abit KV7 - opinie

Autor: Bogdan S (bogdan_at_losthope.com.pl)
Data: Fri 16 Jan 2004 - 11:11:15 MET

> Poszedłem do sklepu po tego Abita i gościu mi powiedział, że nie mają
> bo g... nie sprzedają. Mówili o dużej awaryjności:/ Zamiast tego
> kupiłem Epox 8KRA2+ i jestem zadowolony. Wydajność ma większa niż Abit.
> Opcje overclockingu podobne, 4 kanały IDE i to Ci właśnie polecam.
> Oczywiście gościu w sklepie mnie nie zraził do Abita, ale w gruncie to
> nie robiło mi różnicy. W tej chwili IMHO pox lepszy

--------------
Ku......wa ale ci glupot naopowiadali. Jakis niedouczony debil ten
sprzedawca.
KV7 jest obecnie jedna z najlepszych plyt pod AMD. Wysoka wydajnosc (jak na
razie zadna plyta na KT600 niedorownuje jej - ale to trzeba sprawdzac
samemu a nie czytac sponsorowane test w gazetkach). Zintegrowny dzwiek o
jakosci SB live, SATA, sieciowka. wyjscia optyczne i to kopmpletne tylko
kabelek podlaczac. Olbrzymie mozliwosci w podkrecaniu i ustawianiu biosu.
Po prostu idealna plyta pod AMD. I zadna nie padla, zadna nie byla
niesprawna ( jak to czesto byw a przy np Gigabytach).
Chlopie nie wiez sprzedawcom, co oni o kompach wiedza? sprzedaja co maja i
na czym zarobia a nie to co jest dobre (gdy tak bylo nikt plyt ecs-a by nie
sprzedawal).

A skad masz takie wiadomosci ze ten Epox jest wydajniejszy mh.......? Tylko
niepisz , ze sissandra sprawdzales.

Bogdan