Re: pł. główna Abit KV7 - opinie

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukled_at_tlen.pl)
Data: Thu 15 Jan 2004 - 21:13:25 MET

O ile sobie dobrze przypominam rafi napisał:

> Witam
> Wypowiedzcie się czy płyta Abit KV7 na KT600 jest udanym modelem ?
> Co jest najczęstszym "felerem" w jej przypadku ?
> Chcę wiedzieć czy warto przejść z Asus KT400 na tego Abita KV7..

Poszedłem do sklepu po tego Abita i gościu mi powiedział, że nie mają
bo g... nie sprzedają. Mówili o dużej awaryjności:/ Zamiast tego
kupiłem Epox 8KRA2+ i jestem zadowolony. Wydajność ma większa niż Abit.
Opcje overclockingu podobne, 4 kanały IDE i to Ci właśnie polecam.
Oczywiście gościu w sklepie mnie nie zraził do Abita, ale w gruncie to
nie robiło mi różnicy. W tej chwili IMHO pox lepszy

--
# Łukasz Ledóchowski lukled_at_tlen.pl GG:503647
# Unknown 1600MHz (12x133)