Re: MMX Co to jest?

Autor: Tomasz Potega (shadow_at_manta.univ.gda.pl)
Data: Fri 16 Jan 2004 - 11:07:42 MET

szpon <szpon_at_nospam-gazeta.pl> wrote:
> A to dziwne, zawsze byłem pewien że począwszy od i486DX/2 wszystkie
> procki były wyposażane w wcpuid, no ale nie będę się sprzeczał :-)

wcpuid to konkretny program, korzystajacy z instrukcji cpuid. ta zas
dane zwraca w gpr. no i nie wszystko wyzej od dx/2 (no i nie wszystkie dx/2)
obslugiwaly cpuid.

> Tak wyglądasz ;-P

sorry, po prostu lubilem te zabytki :)

> Na szczęście udało mi się ominąć wszelakie trio ;-) ze stajni S3.

nie chce generalizowac, bylo sporo dobrych kart na trio, ale...
no, jak i dzisiaj masowa tania chinska tandeta.

pozdrawiam,
shadow