Re: pł. główna Abit KV7 - opinie

Autor: benek (benek.benek_at_[wirtualnapolska)
Data: Fri 16 Jan 2004 - 11:18:16 MET

> KV7 jest obecnie jedna z najlepszych plyt pod AMD. Wysoka wydajnosc (jak
na
> razie zadna plyta na KT600 niedorownuje jej - ale to trzeba sprawdzac
> samemu a nie czytac sponsorowane test w gazetkach).

to sie zdziwisz ale wydajniejsze jest MSI KT6 Delta
najwydajniejsze :-P

> Zintegrowny dzwiek o jakosci SB live,

to chyba in minus :-P
jak cos co ma porownywalny dzwiek do "szumblastera" moze byc dobre

> Po prostu idealna plyta pod AMD.

nie ma takich plyt - bo gdyby byly ich producent stalby sie monopolista :-P
nie wiem jak ciasna plyta z kiepsko rozplanowanym ukladem gniazdek/zlaczy
moze byc idealna

pozdrawiam