Re: pł. główna Abit KV7 - opinie

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukled_at_tlen.pl)
Data: Fri 16 Jan 2004 - 13:23:30 MET

Bogdan S wrote:

> --------------
> Ku......wa ale ci glupot naopowiadali. Jakis niedouczony debil ten
> sprzedawca.

Szczególnie błyskotliwy nie był, ale coś tam wiedział:)

> KV7 jest obecnie jedna z najlepszych plyt pod AMD. Wysoka wydajnosc
> (jak na razie zadna plyta na KT600 niedorownuje jej - ale to trzeba
> sprawdzac samemu a nie czytac sponsorowane test w gazetkach).

Nie czytam sponsorowanych testów w gazetkach... Co do genialności KV7
to mam wątpliwości...

> Zintegrowny dzwiek o jakosci SB live, SATA, sieciowka. wyjscia
> optyczne i to kopmpletne tylko kabelek podlaczac. Olbrzymie
> mozliwosci w podkrecaniu i ustawianiu biosu. Po prostu idealna plyta
> pod AMD.

Rzeczywiście spore... Mi możliwości Epoxa wystarczają. Poza tym ma on 4
kanały IDE co jest dość pożyteczną rzeczą

> zadna nie padla, zadna nie byla niesprawna ( jak to czesto
> byw a przy np Gigabytach). Chlopie nie wiez sprzedawcom, co oni o
> kompach wiedza? sprzedaja co maja i na czym zarobia a nie to co jest
> dobre (gdy tak bylo nikt plyt ecs-a by nie sprzedawal).

Ja nei mowię, że płyta jest złą, ale zdarzają sie wadliwe serie. Poza
tym jestem w stanie sobie poradzić z wciskającym kit sprzedawcom

> A skad masz takie wiadomosci ze ten Epox jest wydajniejszy mh.......?
> Tylko niepisz , ze sissandra sprawdzales.

Te wiadomości akurat mam z testów na stronach internetowych.... hehehe.
Sprzedawca nie ma z tym nic wspólnego...
Na Tomshardware w KT600 roundup Epox miał najlepszą wydajność. Nie było
tam ani Asusa, ani Abita.
Na Anandtechu Epox wypadł gorzej niż np. MSI czy Gigabyte, ale na pewno
lepiej niż Abit
Na HardOCP Epox wypadł podobnie jak Abit. Ale obie płyty były wczesnymi
wersjami wiec ta recenzją nie należy sobie zbytnio głowy zawracać
Na vr-zone wypadł Epox pod względem wydajności lepiej niż Abit. Trzeba
zauważyć, że defaultowo Abit dawał FSB 203, a nie 200 więc obniżyli je
żeby wyniki były zgodne z innymi płytami. Przy defaultowym ustawieniu
nie dziwie sie, że Abit jest szybki:///
Więcej testów po prostu nie pamiętam...
Aha... I Sisandrą sprawdzałem:)

--
# Łukasz Ledóchowski lukled_at_tlen.pl GG:503647
# Duron 1600MHz (12x133)