Re: [MODDING] Malowanie obudowy :)

Autor: smgtom (smgtom_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 09 Jan 2004 - 06:42:02 MET

"pzi" <pzi_at_gazeta.pl.wytnijto> napisal w

> 0. rozkrecic obudowe jak tylko sie da

To już dawno zrobiłem :)

> 1. papierem sciernym zmatowic poprzednia warstwe farby (najlepiej
> papierem wodnym)

Co to jest ten papier wodny ?

> 2. nalozyc podklad

No tak tylko że do tego potrzeba troche wiecej farby :P A ja mam raczej
dość bardzo ograniczone pieniądze...

Czy możnaby zaoszczędzić na podkładzie ?

> uwaga 1: ze wzgledu na wygode polecam farby w spray'u (ja uzywalem
> firmy Faust)

Ja niestety nie znam się na spray'ach więc jak pójdę do sklepu to pewnie mi
jakiś kit wcisną.

> uwaga 3: jak myslisz o wycieciu okna to PRZED malowaniem a nie po bo ci
> ladna nowa farba poodpryskuje :D

Hmm... A wiesz, że to może byc dobry pomysł ? :P

--
Pozdrawiam
Tomek "smgtom" Ś.