Re: [MODDING] Malowanie obudowy :)

Autor: Sniper (sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 09 Jan 2004 - 11:13:54 MET

Użytkownik "smgtom" napisał:

> Ja niestety nie znam się na spray'ach więc jak pójdę do sklepu to
> pewnie mi jakiś kit wcisną.

Mam propozycję. Wybierz się do jakiejś księgarni, najlepiej Empiku
albo Traffic Club'u i poszukaj książek pt. "Zrób to sam" lub "Zrób
to sam - buduję, remontuję, urządzam". Widziałem je ostatnio i jest
tam multum ciekawych pomysłów. Siądziesz wygodnie, poczytasz sobie,
pewnie znajdziesz coś o malowaniu kaloryferów, czy innych
metalowych przedmiotów - myślę, że ci się przyda.

--
                        Pozdrawiam, Sniper