Re: [MODDING] Malowanie obudowy :)

Autor: pzi (pzi_at_gazeta.pl.wytnijto)
Data: Fri 23 Jan 2004 - 00:24:16 MET

smgtom wrote:

| Co to jest ten papier wodny ?

papier scierny ktory obsluguje sie w wodzie ;) jak dla mnie to jedyna
przewaga nad zwyklym to brak pylu, po prostu obudowe wsadzilem do wanny
i ja ladnie wyszorowalem tym papierem pod strumieniem wody z prysznica
:D

| No tak tylko że do tego potrzeba troche wiecej farby :P A ja mam
| raczej dość bardzo ograniczone pieniądze...
|
| Czy możnaby zaoszczędzić na podkładzie ?

mozna, ja nie dawalem podkladu i teraz widze ze lepiej bylo dac, ale
jak nie ma kasy to nie ma...

| Ja niestety nie znam się na spray'ach więc jak pójdę do sklepu to
| pewnie mi jakiś kit wcisną.

e tam, prawie wszystko to jedno i to samo ;) byle bylo w sprayu i
metalik :D (ale to kwestia gustu)

| Hmm... A wiesz, że to może byc dobry pomysł ? :P

to jest bardzo dobry i sprawdzony pomysl :D

--
pozdrawiam
pzi