Re: [MODDING] Malowanie obudowy :)

Autor: pzi (pzi_at_gazeta.pl.wytnijto)
Data: Thu 08 Jan 2004 - 21:56:28 MET

smgtom wrote:

| Witam,
|
| Wprawdzie nie wyciąłem jeszcze dziury na szybe ale zastanawiam się
| nad malowaniem jej. I pisze tego posta żeby ktoś mi doradził jak
| najlepiej to zrobić. Oczywiście najlepiej to bedzie jak będzie to
| wytłumaczone jak dla jełopów :P (to jest mój poziom :P)

0. rozkrecic obudowe jak tylko sie da
1. papierem sciernym zmatowic poprzednia warstwe farby (najlepiej
papierem wodnym)
2. nalozyc podklad
3. odczekac pare(nascie) godzin
4. nalozyc pierwsza warstwe lakieru (polecam metalik)
5. odczekac pare(nascie) godzin
6. nalozyc druga warstwe lakieru (jw)
7. odczekac pare(nascie) godzin
8. nalozyc warstwe zabezpieczajaca (bezbarwna)
9. odczekac (pare)nascie godzin
10. poskrecac obudowe

uwaga 1: ze wzgledu na wygode polecam farby w spray'u (ja uzywalem
firmy Faust)
uwaga 2: bardzo wazne jest dobre zmatowienie poprzedniej farby gdyz
inaczej nie bedzie sie lakier trzymac
uwaga 3: jak myslisz o wycieciu okna to PRZED malowaniem a nie po bo ci
ladna nowa farba poodpryskuje :D

najwazniejsze: poczytaj forum.tweak.pl - tam jest o malowaniu duzo i na
temat :D

--
pozdrawiam
pzi