Re: Chieftec 360W DF

Autor: Sniper (sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 08 Jan 2004 - 17:48:25 MET

Użytkownik "Danonwoj" napisał:

> nabyłem takowy na giełdzie w W-wie-gwarancja 2 lata,
> książeczka Chieftec-a, cena: 235 zeta-wydaje się być oryginalny.

Mam podobny problem z tym Chiefteciem, tylko, że u mnie nie wywala
korków a od razu pali zasilacz (już 2 poleciały).

W związku z tym, że jest już nas dwóch, zadam ci parę pytań:
1. W jakiej firmie go kupiłeś?
2. Jaki masz kod produkcji (DataCode) - powinien być na małej
naklejce na obudowie zasilacza. Moje spalone zasiłki miały: 3203
(czyli 32. tydzień 2003 roku).
3. Jaki masz nr seryjny tego zasilacza?
4. Czy jak podłączasz samą płytę (bez dysków), to też wywala korki?
5. Czy naklejkę z tabliczką znamionową masz na boku tego zasilacza,
czy na górze? Przy okazji, to samo pytanie kieruję do pozostałych
użytkowników tych zasilaczy.

> Już dwa razy miałem taką sytuację, iż parę sekund po włączeniu
> zasilania kompa, wywaliło korki w domu??

Eee, no to masz full bajer, bo przynajmniej zasilacza ci od razu
nie pali. Widocznie ja mam za mocne bezpieczniki w mieszkaniu i mi
wybucha zasilacz.

--
                        Pozdrawiam, Sniper