Chieftec 360W DF

Autor: Danonwoj (AAADanonwoj_at_konto.pl)
Data: Thu 08 Jan 2004 - 15:24:44 MET

WITAM!
    Zachęcony wieloma postami do kupna w/w zasilacza, 2 tygodnie temu
nabyłem takowy na giełdzie w W-wie-gwarancja 2 lata, książeczka Chieftec-a,
cena: 235 zeta-wydaje się być oryginalny. Dotychczas miałem Megabajta 300W,
i miałem takowe rzeczy typu: dwa razy startuje dysk twardy, nie zawsze się
komp odpala (raz na miesiąc taka sytuacja, po ponownym włączeniu zasilania
spox), po podłączeniu kolejnego urządzenia USB (np. mam podpięte NIE
WŁĄCZONĄ drukarkę, modem od neo+, i podpinam aparat cyfrowy, i mi się
rozłącza neo - tak jest także przy uśpieniu monitiora lub jego włączeniu
(znaczy się także się neo rozłącza).
    Postanowiłem więc zmienić zasilacz-prawie nic się nie zmieniło, prócz
tego,że komp się zawsze uruchamia. Już dwa razy miałem taką sytuację, iż
parę sekund po włączeniu zasilania kompa, wywaliło korki w domu?? Co to
jest? O co chodzi? Czy zasilacz jest uszkodzony? Czy to jakaś obrona przed
przepięciem??
Sprzęt: płyta ECS K7VTA3 rev.2 (to pewnie sprawia część problemów w/w, ale
poza tym nie mam zastrzeżeń do płyty), reszta:niewygórowane
pzdr,
<WojtaS>

--
"Im dusza większa, tym męka cięższa." H.S.