Re: wyciszenie komp'a

Autor: trzmiel (trzmielNOSPAM_at_interia.pl)
Data: Thu 08 Jan 2004 - 17:52:50 MET

In news:btjuap$rbv$1_at_news.onet.pl,
Kolaborator typed:
> Witajcie.
> Jak w tytule.... moj komp "szumi" jak woda w klozecie.
> Mam na nim TV i wieczorkiem nie idzie tego zniesc!
> Wczytywalem sie w rozne artykuly, cos o obnizeniu napiecia na
> wentylatorach, ale szczeze mowiac nie wiem gdzie to zmienic (czy w
> ogole bez lutownicy mozna?). Mam p4 2400 box z wentylatorem, czy mam
> zmienic wentylator na inny?? A co z zasilaczem (mam "jakis" 300W)?
> Jak w nim moge "obnizyc" napiecie wentylatora? Co najlepiej zrobic?
> Moze wstawic go do jakies szafy :) ??
> Gdzie znajde "domowe" sposoby (za 0 zł) na wyciszenie kompa!
> [...]

aby wyciszyc wentyl na procu nie trzeba nawet lutownicy.
robisz to wg schemtu:
http://www.bleedinedge.com/guides/7volt_mod/7volt_fan_mod.html
wyjmujesz 2 zasilajace wentyl kabelki z wtyczki, sprezynujace koncowki daja
sie zgiac i wchodza scislo we wtyczke, takze nie trzeba lutowac.
a zasilacz polecam zmienic na jakis cichy i dobry.

pzdr.
trzmiel