Re: Chieftec 360W DF

Autor: Danonwoj (AAADanonwoj_at_konto.pl)
Data: Thu 08 Jan 2004 - 18:42:41 MET

1.KEPLER.
2/3. Jednostkę mam włożoną do biurka i nie mogę zobaczyć zasilacza bez
wyjmowania całego kompa-tylko jeden bok mogę zobaczyć-nie ten co
trzeba.Trochę mi się nie chce go wkładać później, bo to długa operacja, ale
jak znajdę czas, to owszem.
Na opakowaniu natomiast jest napisane:
4710713231207
a drugi numer:
03329136032B04008949
4. Nie sprawdzałem, ale wywaliło dotychczas 2 razy na około 30 razy.
5. To samo co początek 2/3.

p.s. na giełdzie widziałem także Chiefteca za 230 zł-360W DF-facet
powiedział,że nie da 2 lat gwarancji a tylko rok, bo Chieftec udziela 2 lat
jedynie na terenie Niemiec..krętacz.
pozdrawiam,
<WojtaS>

--
"Im dusza większa, tym męka cięższa." H.S.