Re: Chieftec 360W DF

Autor: Paweł Zawadzki (WPelephant_at_interia.pl)
Data: Thu 08 Jan 2004 - 18:44:38 MET

Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl> napisał:
> 5. Czy naklejkę z tabliczką znamionową masz na boku tego zasilacza,
> czy na górze? Przy okazji, to samo pytanie kieruję do pozostałych
> użytkowników tych zasilaczy.

U mnie naklejka jest z boku (znaczy po przeciwnej stronie od drugiego
wentylatora :)) Jesli chodzi o DataCode to jest "0332". Zasilacz kupilem
na WGK, 2 tygodnie temu. Dodam, ze wszystko chodzi dobrze (choc napiecie
+12V mogloby byc troche lepsze). Moj sprzet to: msi kt6 delta, athlon xp
2400, 2 hdd, 1 cdrw, fx5200, 2 eth.

--
Pozdrawiam,
Paweł Zawadzki