Re: Dell Tv Out. I Ciemnosc:)

Autor: Hawlik (hawlik_at_o2.pl)
Data: Tue 06 Jan 2004 - 14:56:05 MET

Użytkownik "Bartek" <Dante_at_eranet.pl> napisał w wiadomości

> "VSS" <vss_at_post.pl> wrote in message

 (wtyczka
> w kabelku dell'a rozni sie odrobine od tej GF'owej ale jako, ze nie mam
ani
> jednego ani drugiego przy sobie, to nie powiem w jaki sposob sie rozni.

ja ma taka standaroda ma tylko 4 piny... to moze byc powod???

>Ale w razie potrzeby to jutro moge mieć info szczegolowe (ztcp to ma chyba
6
> bolcow na obwodzie w przeciwienstwie do 4 w tej od GF'a:-) ).. ale na
> oryginalnym dellowskim śmiga az miło.... u koleżanki śmiga też na
> nieorginalnym... wiec nie powinno być kłopotu
u mnie jednak klopot jest:) nie dziala:(

co do ustawien
zaawansowane-->monitor
i tu mam dwa urzadzenia telewizja rodzajowa i digital flat dell panel

ale nie mozna zadnego wlaczyc one sobie sa i mozna obejrzec wlasniewisci w
korych jest napisane ze dzialaja poprawnie:)

i to yle.... czy to moze byc wina kabelka??

Pozdrawiam Tomek