Konfiguracja kompa

Autor: adam kuc (dyr1.SKASUJ_at_gazeta.pl)
Data: Tue 06 Jan 2004 - 14:57:39 MET

Witam!
Mam problem.Chcę złożyć sobie kompa.Mam już jednego,ale ciągle jest zajęty.
Chcę złożyć coś taniego/duron1600/,ale zmożliwością rozbudowy/jakiś Athlon
2800 czy coś podobnego/.Problem w płycie-nie wiem jaką kupić.Chcę kupić jakąś
z zintegr.grafą,ale nie wiem jaką.W sumie chodzi o niską cenę.Czytałem różne
posty na tentemat przez kilka dni i w sumie to za duzo nie wiem.Może ktoś mi
coś podpowie./żastosowanie kompa-uniwersalne/
Za odp. z góry dziękuję.
  Adam.