Re: Dell Tv Out. I Ciemnosc:)

Autor: Bartek (Dante_at_eranet.pl)
Data: Tue 06 Jan 2004 - 14:39:08 MET

"VSS" <vss_at_post.pl> wrote in message

> komp musi wystartowac z podpiętym TV, w razie jak nie będzie widziec
> podpiętego TV nalezy pomiędzy wyjście a masę podpiąć rezytsor 75om.

to nie do konca prawda....
wystarczy wejsc do panelu sterowania karty a dokladnie we właściwości ekranu
| ustawienia | zaawansowane | ekrany i włączyć wyjście TV

podłaczajac oczywiście wcześniej laptopa do telewizora via ten kabelek...
u mnie nie chciał chodzić taki ktory dostalem razem ze starym gf'em (wtyczka
w kabelku dell'a rozni sie odrobine od tej GF'owej ale jako, ze nie mam ani
jednego ani drugiego przy sobie, to nie powiem w jaki sposob sie rozni. Ale
w razie potrzeby to jutro moge mieć info szczegolowe (ztcp to ma chyba 6
bolcow na obwodzie w przeciwienstwie do 4 w tej od GF'a:-) ).. ale na
oryginalnym dellowskim śmiga az miło.... u koleżanki śmiga też na
nieorginalnym... wiec nie powinno być kłopotu
pozdrawiam
B.