Re: Dell Tv Out. I Ciemnosc:)

Autor: Bartek (Dante_at_eranet.pl)
Data: Tue 06 Jan 2004 - 15:13:48 MET

"Hawlik" <hawlik_at_o2.pl> wrote in message
> ja ma taka standaroda ma tylko 4 piny... to moze byc powod???

moze... sprawdze dzis w domu wieczorem i Ci powiem :-)

> co do ustawien
> zaawansowane-->monitor
> i tu mam dwa urzadzenia telewizja rodzajowa i digital flat dell panel

czekaj.... nie monitor tylko displays w angielskiej wersji (monitor w
angielskiej tez jest ale to nie to miejsce :-) ...chodzi o jedną z zakładek
ze znaczkiem ATI na nim... :-)
jeśli jej nie masz to doinstaluj sterowniki do karty graficznej bo w czystym
XPku tego u mnie nie było....

I w tej masz/powinieneś mieć trzy..... od lewej monitor w środku panel a po
prawej TV...
do tego pod spodem są obrazki "dla nieczytatych" przedstawiające co jest
czym :-) ... aha.... trzeba jeszcze ustawić by telewizor był "primary"
inaczej będziesz miał desktop na TV ale nakładka będzie się wyświetlać na
panelu a na TV będziesz miał czarną plamę

> ale nie mozna zadnego wlaczyc one sobie sa i mozna obejrzec wlasniewisci w
> korych jest napisane ze dzialaja poprawnie:)

uaktywnia sie toto w momencie gdy wykryje że podłączony jest monitor lub
TV....

> i to yle.... czy to moze byc wina kabelka??

moze tak... moze nie... :-)
wieczorem powiem jak wygląda ten działający :-)