Re: Spaliłem 2 nowe zasilacze Chieftec 360 W. [długie]

Autor: Sniper (sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 05 Jan 2004 - 18:03:07 MET

Użytkownik "Rafał Bartoszak" napisał:

> za słaby był. Nieśmiertelny Codegen sprawował się lepiej ;)

Nie, tym razem pamięć Cię zawiodła :) Właśnie na tym Codegenie były
problemy, a Enlight je rozwiał.
Dla przypomnienia: http://tinyurl.com/23n9b

> Ale "najgorsze" ;) jest to, że ten Twój Codegen działa. A
> przecież nieraz wspólnie opieprzaliśmy różnych gości za
> wychwalanie Codegenów :/

Buuuu... właśnie dlatego jest to dla mnie największa porażka jaką
zaliczyłem w trakcie kilkunastu lat zajmowania się komputerami :( A
miało być tak pięknie...

--
                        Pozdrawiam, Sniper