Re: Spaliłem 2 nowe zasilacze Chieftec 360 W. [długie]

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Mon 05 Jan 2004 - 17:37:07 MET

On Mon, 5 Jan 2004 17:23:24 +0100, Sniper wrote:

[...]
> Och, wspominasz takie stare czasy, że ho-ho... Ostatnio zaliczam
> taką rotację sprzętu, że już sam się pogubiłem co miałem, a czego
> nie. W każdym razie, jeśli chodzi o Enlighta, to już przewinęło mi
> się ich kilka przez ręce. Jednego ofiarowałem kumplowi (250 W),

pamiętam... pamiętam...
za słaby był. Nieśmiertelny Codegen sprawował się lepiej ;)

[...]
> Bo ja wiem... może dlatego, że dorwałem 2 zasilacze tego samego
> producenta i oba padnięte?

Z grubsza... ;)

Ale "najgorsze" ;) jest to, że ten Twój Codegen działa. A przecież
nieraz wspólnie opieprzaliśmy różnych gości za wychwalanie Codegenów :/

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!