Re: Spaliłem 2 nowe zasilacze Chieftec 360 W. [długie]

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Tue 06 Jan 2004 - 09:05:22 MET

On Mon, 5 Jan 2004 18:03:07 +0100, Sniper wrote:

> Nie, tym razem pamięć Cię zawiodła :) Właśnie na tym Codegenie były
> problemy, a Enlight je rozwiał.
> Dla przypomnienia: http://tinyurl.com/23n9b

No to mnie popraw:
A nie kupiłeś Ty kiedyś (używanego?) Enlighta 250W, który nie chciał
ciągnąć kompa z 3 dyskami ? I nie powróciłeś nieco zawiedziony do
swojego Codegena 300W (którego nienawidziłeś jak własnej gęby ? ;) ). A
tego enlighcika nie sprezentowałeś komuśtam ? ;)

> Buuuu... właśnie dlatego jest to dla mnie największa porażka jaką
> zaliczyłem w trakcie kilkunastu lat zajmowania się komputerami :( A
> miało być tak pięknie...

Łączę się w bólu ;)
Ale o tym, że - niestety - Chieftec obniżył jakość słychać coraz
częściej :(

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!