Re: laptop - zakup

Autor: Mad_Lamer (atarian_at_o2.pl)
Data: Mon 05 Jan 2004 - 17:54:21 MET

> Witam,
>
> chcę kupić laptopa. Ma mi służyć do pracy - Office - oraz
> programowania - Visual C++, Java. Ewentualnie postawię na nim MySQL.
>
> Czym się powinienem kierować przy zakupie (nigdy nie miałem do
> czynienia z laptopami) oraz na co zwracać szczególną uwagę?
>
> Oczywiście będę podłączał go do Internetu.
Przede wszystkim zobacz czy matryca ma bad pixele. Jeżeli nie działa cała
linia, to nie kupuj tego laptopa - w krótkim czasie pójdzie cały ekran.
Jeżeli dysk ma bad sectory - tez nie kupuj, to może znaczyć, że laptop nie
był używany z szacunkiem. I jeszcze jedna ważna sprawa: nigdy nie kupuj
laptopa, który ma z tyłu dziurę w obudowie - to może oznaczać, że jest
kradziony :)

Pozdrawiam
Mad_Lamer