Re: Standardowa Konfiguracja...

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Tue 27 Jan 2004 - 20:17:25 MET

"Kobi" <kobi_7_7_7_at_go2.pl> wrote:

> O "popularności" świadczy liczba oferowanych modeli / sklepów
> oferujących te modele i udział producenta w rynku - proponuje
> poszukać sobie tego. Wniosek -> są mało znane.

Jesli chodzi np o dyski 2.5 cala to Hitachi po polaczeniu z IBM'em jest
najwiekszym producentem. Jesli chodzi o 3.5 calowe to Hitachi przejelo
cala spuscizne po IBM'ie, jesli masz jakies dane statystyczne to sie
podziel. Co do sklepow to nie rozumie o co Ci chodzi.

> O ile dobrze pamiętam to ktoś pytał o zestaw w przyzwoitej cenie...
> więc nie mów mi, że nie było mowy o cenach - a jeśli nie było - to
> tak jak napisałem - czemu nie kontroler SCSI i dysk SCSI 15000RPM.

Nie popadaj w skrajnosci. Ja dyskutuje, z Toba wiec prosze nie wcinaj tu
dyskow SCSI i autora watku.

> Traktujecie to teraz jako kłótnie "który dysk jest szybszy" - błąd.

Ja tego tak nie traktuje. Odnioslem wrazenie, ze uwazasz Hitachi za
producenta z kosmosu wiec uznalem, ze przyda Ci sie jak wyjasnie, ze tak
nie jest. Sam poprosiles o jakies porownania, ktore pozniej sam
skrytykowales.

> "Pierwsza różnica, która wpadła mi w oko." - podałem to przykładowo.

No to jest akurat najmniej wazne. Wazniejszy jest czas dostepu, transfer
max i min...

> Tak -> zastanów się czasami nad bardziej "odległymi wnioskami".

Moze inaczej... czy ja cos takiego napisalem?

--
Krzysiek Szczepanek
"Taken by surprise stigmatized by the things I've seen with my own eyes,