Re: Re: Któej firmy dysk kupić??

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Tue 27 Jan 2004 - 20:12:27 MET

"Piotr K." <pk_at_idf.wywal.pl> wrote:

> Nie tnę góry, bo mało, a i nie ma po co. Składałem i sprzedawałem
> komy przez parę ładnych lat. Cały czas siedzę na serwisach i z HDD
> najwięcej posypanych jest Fujitsu,

Ano Fujitsu dalo ciala i IIRC 100 tys czy 300 tys dyskow mialo trefny
chip :(

> potem Szajsungów,

Szajsung robile kiepskie dyski kilka late temu, padaly albo zaraz na
poczatku albo krotko po gwarancji. Od jakiegos czasu to juz jest OK.

> urawniłowka. No IBMa miałem chyba tylko jednego.

Z wegirskimi DTLA sie nigdy nie spotkales?

> - Szajsung=syf. Z ich napędów jedyne co działa (może dlatego, że
> prędzej się zasyfi, niż ktoś zauważy, że nie działa) to FDD, ale
> monitory i klawy mają niezłe.

Ale pamieci to mu najlepiej wychodza...

--
Krzysiek Szczepanek
"Taken by surprise stigmatized by the things I've seen with my own eyes,