Re: Standardowa Konfiguracja...

Autor: Kobi (kobi_7_7_7_at_go2.pl)
Data: Wed 28 Jan 2004 - 02:27:17 MET

Użytkownik "Krzysiek Szczepanek" <silverman_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> Nie popadaj w skrajnosci. Ja dyskutuje, z Toba wiec prosze nie wcinaj
> tu dyskow SCSI i autora watku.
Przepraszam za skrajność ale w końcu chyba naszym celem była pomoc i
odpowiedź na pytanie, które zadał grupowicz. Przynajmniej ja to tak
widzę.

> Ja tego tak nie traktuje. Odnioslem wrazenie, ze uwazasz Hitachi za
> producenta z kosmosu wiec uznalem, ze przyda Ci sie jak wyjasnie, ze
> tak nie jest. Sam poprosiles o jakies porownania, ktore pozniej sam
> skrytykowales.
Bo to nie były porównania tylko opisy. A z Hitachi - nie uważam, że z
kosmosu. Ale swoje zdanie nt. IBM-a mam.

> No to jest akurat najmniej wazne. Wazniejszy jest czas dostepu,
> transfer max i min...
Bodajże o ile dobrze zobaczyłem to porównując dwa dyski oba miały 4.2s.
Mówiłem o różnicach.

> Moze inaczej... czy ja cos takiego napisalem?
Faktem jest, że nie Ty i za to przepraszam :)

Ogólnie to nie chcę aby ta dyskusja miała taki charakter jak wcześniej.
EOT.

Pozdrawiam
Kobi

--
*** Epox 8RDA3I / Duron 800_at_1000MHz 125MHz FSB @ 1.75V ***
** TwinMOS 256MB 333MHz 6-2-2-2 / Chieftec HPC-360-202 ***