Re: Asus S7N8X

Autor: Red One (redone_at_chelm.home.pl)
Data: Tue 27 Jan 2004 - 20:16:37 MET

> mam
> przedstawia
>
> Płyta płytą ale jeszcze taki "szczegol" pod jaki procesor? ;) Po pierwsze
> odradzam plyty glowne z wiatrakami na mostku polnocnym bo w 100% sa to
> wiatraki slizgowe ktore chcac nie chac po pewnym czasie sie wyrabiaja i
> glosno chodza. Przynajmnie wg mnie kupno plyty glownej z wiatrakiem bez
> jakiejs wizji zmiany tego wiatraka na radiator w przyszlosci to glupota.
> Nie radze pytac sie o co kolwiek sprzedawcow - oni maja za zadanie
sprzedac
> [...]
Guzik prawda. Gościo z Olsztyna moze się schować, jeżeli ma same problemy z
tym Asusem. widocznie nic się na tym nie zna, skoro gada takie głupoty. Asus
A7N8DeLuxe to obecnie najlepsza płyta na platforme Nforce 2 i Athlona XP.
Miałem taką płytę z Bartonem 2500+ przetaktowanym na 3200+ i była to idealna
płyta. Zero problemów, zero zwisów itp. Zresztą została płytą roku w wielu
serwisach i pismach komputerowych. Jak najbardziej polecam!!!!

Pozdrawiam

--
Red One